Doprava a platba
  • Česká pošta
  • Česká pošta
  • Zásilkovna
  • Zásilkovna
  • DPD
  • DPD
  • PPL
  • PPL
  • Dobírka
  • Převod na účet
 
Choose currency:

test

test

Jakože test voe

Doprava

Preventivní opatření Koronavirus - Dopravci

 

Preventivní opatření Koronavirus - Dopravci a platby

Prosíme zákazníky pokud je to možné, aby volili primárně platbu převodem. Platby dobírkou zatím akceptují všichni dopravci, Zásilkovna a DPD už omezili dobírky pouze na bezhotovostní platbu kartou. Další dopravci žádají své klienty, aby k platbám také používali především převodů, případně platebních karet. 

Pro jakékoli dotazy a objednávky po telefonu jsme k dispozici na tel. +420 776668836

Platební údaje: 

  • Bankovní spojení ČS: 1299827153/0800                                                         
  • Bankovní spojení Fio: 420420001/2010 
  • Variabilní symbol: číslo objednávky​

Během nouzového stavu doprava ZDARMA na všechny zásilky

Děláme všechno proto, aby se k vám zásilka dostala co nejdříve a nejbezpečněji


Česká pošta

  • Seznam uzavřených pošt  https://www.ceskaposta.cz/uzavrene-provozovny
  • Pošta má upravenou pracoví dobu, pobočky se zavírají nejpozději v 16:00 hod.
  • Mezi 8-9 hodinou jsou pobočky vyhrazeny pouze pro důchodce +65 let. 
  • Momentální nedoručování do uzavřených oblastí ČR
  • Česká pošta vyzývá k návštěvě poboček pouze s rouškou.
  • Pošta plánuje uzavřít nechráněné přepážky (asi na 150 místech)
  • Doručování probíhá mimořádným postupem: Pokud zaměstnanec nebude vybaven respirátorem, postupuje takto: Doručovatel zazvoní u bytových/domovních dveří. Vyzve adresáta, ať položí osobni doklad, případně další doklad prokazující oprávnění k převzetí zásilky (dále jen doklad) na zem nebo jiné vhodné místo a ustoupí. Doručovatel si doklad převezme, ověří totožnost, zapíše údaje na Výzvu. Položí Výzvu zpět (v případě dobírky i s prázdnou obálkou pro vložení hotovosti), vyzve adresáta k podpisu a vložení hotovosti do obálky. Převezme výzvu s obálkou, zkontroluje převzatou částku, vypořádá rozdíl (vrátí zpět v obálce a vyčká na převzetí adresátem). V případě požadavku na bezhotovostní platbu, položí POS teminál na zem, zadá provedení platby v PDA, vyzve adresáta k přiložení platební karty na POS terminál a zadání PINu, pokud je požadován. Doručovatel převezme zpět POS terminál, případné tisky z terminálu vloží do obálky a položí na zem, Vyzve adresáta k převzetí účtenek z obálky. Prázdnou obálku si převezme zpět.  Po dokončení doručení, ošetří doručovatel své ruce dezinfekčním sprejem nebo gelem.
  • Zásilky adresované adresátům, kteří jsou v karanténě, lze jednorázově bezplatně doslat do lokality, kde není nařízena karanténa. Adresát výjimečně v tomto případě uvede při žádosti o dosílku (e-mail, telefon) nejenom novou adresu, ale také označení „nového“ adresáta, kterému má být zásilka na nové adrese dodána
  • Česká pošta prodloužila úložní dobu balíků na 15 dnů. Telefonicky si můžete na své poště úložní dobu ještě více prodloužit.
  • Zaměstnanci jsou proškoleni jak minimalizovat rizika nakažení.

Zásilkovna

  • Služba Zásilkovny není omezena. 
  • Některá místa mohou být v souvislosti s karanténou uzavřena, pokud se to bude týkat vaší výdejny budeme vás kontaktovat telefonicky a vymyslíme náhradní řešení.
  • Platby na dobírku jsou přijímány do odvolání pouze kartou, hotovost nebude přijata. 
  • Zákazníci v karanténě si mohou nechat od někoho balíček vyzvednout a bezkontaktně nechat za dveřmi, pokud tuto možnost nemáte využijte prosím dopravce, který vám doručí balíček na adresu.
  • Zaměstnanci jsou proškoleni jak minimalizovat rizika nakažení.

PPL

  • Řidiči jsou vybaveni rouškami.
  • Z  důvodu nutnosti zachovat provoz všech páteřních dep není možné podávat ani vyzvedávat zásilky na žádném depu PPL.
  • Pokud jste v karanténě máte povinnost to doručovateli nahlásit a přebrat zásilku bezkontaktně.
  • Na Slovensko se doručují zásilky bouze placené převodem.
  • Zaměstnanci jsou proškoleni jak minimalizovat rizika nakažení

PPL Doručování zásilek příjemcům v nařízené či dobrovolné karanténě: 

  • Doručení zásilky na domluvený PPL Parcelshop – zásilku zde může za příjemce převzít jakákoliv zastupující osoba, která se prokáže avizační SMS nebo e-mailem
  • Předání zásilky pověřené osobě - např. příjemce je domluven se sousedem nebo někým z okolí
  • Doručení zásilky na bezpečné místo definované předem příjemcem
  • Uložení na depu po dobu karantény příjemce – řidič zažádá o prodloužení úložní doby na depu, kde si může příjemce zásilku po ukončení karantény a otevření osobních dokladů na depu vyzvednout

DPD

  • Doručování zásilek zatím funguje v běžném režimu.
  • Platby na dobírku jsou přijímány do odvolání pouze kartou, hotovost nebude přijata. 
  • Pokud jste v karanténě máte povinnost to doručovateli nahlásit a přebrat zásilku bezkontaktně.

U všech dopravců je možnost prodloužení úložní doby, zažádat můžete svého dopravce, nebo se obraťte na nás a zajistíme, aby váš balíček na vás počkal.


Z balíčku nemusíte mít před nákazou strach. Citujeme vyjádření Hygienické stanice Praha: 

"Přesné údaje o přežívání tohoto viru nejsou známy, analogicky je však lze odvodit od ostatních virových nákaz. Je velmi nepravděpodobné, že by virus mohl přežít transport. Pokud máte obavy, doporučuji, po odstranění vrchního obalu umýt si ruce teplou vodou a mýdlem, případně použít kapesní desinfekci, která má plně virucidní účinek. Viry na obalech typu krabice nepřežívají ani několik hodin,  virus ke svému životu potřebuje živou buňku, kterou mu obalový materiál neposkytne, obvyklá doba přežití virů ve vlhkém prostředí na nesavých materiálech bývá cca 8 hodin, pokud se jedná o biologický materiál typu sputum, může se tato doba prodloužit, obvykle to bývá do zaschnutí biologického materiálu."

*celé znění najdete zde: http://www.hygpraha.cz/dokumenty/novy-koronavirus-2019-ncov---nejcastejsi-otazky-a-odpovedi-4543_4543_161_1.html


 

  • Doprava a Platba

Platit je možné bezhotovostním převodem, nebo platbou na dobírku až po převzetí zásilky u Vás doma, na výdejně, nebo u dopravce. Pokud chcete svou dobírkovou zásilku platit kartou, uveďte informaci v poznámce u objednávky. Zajistíme, pokud to konkrétní dopravce ve vaší lokalitě umožňuje. Všechny námi odeslané zásilky jsou pojištěné. 

Osobní odběr je možný po telefonické domluvě (776668836 Jitka) na adrese Praha 2 Nezamyslova 2

 

  • Bezhotovostní platba převodem na účet 50,- CZK
  • Dobírka 110,- CZK 
  • Při nákupu nad 3000 ZDARMA

Link pro sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace

Posíláme doporučeně s pojištěním, zásilku může převzít na osobní doklad kdokoli na doručovací adrese. Později je uložena 15 dnů na Poště, kde může vyzvednout adresát na doklad. V případě, že budete potřebovat lhůtu uložení na své poště prodloužit, můžete tak učinit telefonicky na vaší pobočce, číslo vaší bobočky naleznete na razítku, které je na výzvě, případně se dá zjistit na webu ČP.  Pokud chcete zásilku zaslat do vlastních rukou, napište to do poznámky k objednávce. 

 

  • Bezhotovostní platba převodem na účet 50,- CZK
  • Dobírka 110,- CZK 
  • Při nákupu nad 3000 ZDARMA

Link pro sledování zásilky: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani?

 

  • Bezhotovostní platba převodem na účet 110,- CZK
  • Dobírka 170,- CZK 
  • Při nákupu nad 3000 ZDARMA

Link pro sledování zásilky: https://www.ppl.cz/

 

  • Bezhotovostní platba převodem na účet 110,- CZK
  • Dobírka 170,- CZK 
  • Při nákupu nad 3000 ZDARMA

Link pro sledování zásilky: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/cs_CZ

 

POUZE PRO MĚSTO PRAHA

  • Bezhotovostní platba převodem na účet 300,- CZK
  • Dobírka 340,- CZK 
  • Při nákupu nad 3000 ZDARMA

 

Posíláme také na Slovensko, dobírka stojí 180,- CZK Česká pošta, 180,- CZK  Zásilkovna, 280,- CZK PPl a 280,- CZK DPD

Platební údaje pro bezhotovostní platby:

  • Číslo účtu: 1299827153/0800
  • Variabilní symbol: Číslo objednávky

Balné je zdarma. Zboží zasíláme v bublinkové obálce.

Dopravce můžete zvolit Českou poštu, Zásilkovnu, PPL, DPD a v Praze službu Kurýr Praha. Pokud zvolíte jako dopravce Zásilkovnu, uveďte do komentáře k objednávce výdejní místo pobočky, kam chcete zásilku zaslat. V případě, že chcette zásilku doručit po městě Praha kurýrem na Vaši adresu, vyplňte standardně objednávku s doručovací adresou a kurýr Vám na uvedneý telefon zavolá a domluvíte si s ním vyhovující čas. 

Zboží máme skladem, dopolední objednávky odesíláme většinou ještě ten týž den, pozdější pak den následný. O víkendu většinou zboží neposíláme a i s tím máme průměr doručení zásilek 4,3 dnů od objednvky. 

Jestli chcete svou zásilku sledovat na cestě pomocí aplikace doručovací společnosti o podací číslo si požádejte prostřednictvím mailu, nebo telefonu viz kontakt. 

U žádného z uváděných dopravců jsme zatím neměli závažné reklamace ze strany zákazníka, balíček byl vždy dodán bez úhony a v adekvátním termínu. Pokud vznikne jakýkoli problém během doručování, obraťte se na nás. 

  • :
  • facebook.com